Sunday, August 23, 2015

寧波旅港同鄉會 - 家常便飯

今天跟家人及auntie 來午餐, auntie 是常客, 所以一早已定了菜單, 坐下便立即有得吃, 非常好! Auntie 點了太多菜, 食到經理都自行幫我們減order. 其實吃前菜我已經飽了, 前菜有......燻蛋- 好色, 略微鹹些, 臭豆腐- 因為我唔食的, 所以評不到, 但各人到說好好味, 炆牛腩- 好淋好入味, 蘿蔔絲酥餅- 好大的size, 內裡餡料非常多, 都是略鹹, 還有腰花同鱔, 但我都是唔食, 所以不能以第一身來評. 食完一輪肥膩濃味的菜, 終於等到這個砂鍋津白, 果然經理做得好, 將本來auntie 點的砂鍋餛飩雞, 變成津白, 如果唔係, 真的放不入肚了, 湯很甜, 津白亦不會過稔.之後還有清炒蝦仁- 好爽甜, 不錯! 還有酥炸蠔及排骨, 2 個都好好食, 已經飽到去喉嚨了.....還有芝麻豆沙餅, 真的吃不下整個了, 只嘗了一口, 不是特別好吃, 可能已經太飽了. 整體來說, 食物略鹹, 重口味, 但不算差. 聽經理講, 有些餸不是每天供應, 最好先預訂.
題外話, 有一晚我朋友跟我說, 食了一個$600的冬瓜盅, 用料跟她家煮的冬瓜粒湯沒什麼分別, 氣死她, 再講講, 原來她就是在這裡食的, 我就取笑她, "妳係咪點錯餸呢?!" 原來點餸的不是她, 所以她都很無奈, 亦留下好大陰影, 哈哈~~~~









No comments:

Post a Comment